• 02632254619
  • 09194620063
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 10:00 - 22:00
۵ سال ضمانت بازگشت وجه برای مودم‌های TD-LTE مبین‌نت

۵ سال ضمانت بازگشت وجه برای مودم‌های TD-LTE مبین‌نت

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برای جلب رضایت شما مشترکین گرامی مبین‌نت در هنگام نصب و تحویل مودم‌های TD-LTE «چک ضمانت بازگشت وجه مودم» با اعتبار پنج ساله در اختیارتان قرار می‌گیرد که ظرف این مدت در هر زمانی که احساس کردید به مودم احتیاجی ندارید، می‌توانید با عودت آن، هزینه‌ای را که برای خرید مودم پرداخت کرده‌اید از مبین‌نت دریافت کنید.

این چک ضمانت در واقع اطمینانی است که مبین‌نت به شما مشترکین گرامی در خصوص کیفیت اینترنت در محل نصب مودم می‌دهد. اما در صورتی که مجبور به تغییر محل سکونت خود شده‌اید و بنا به هر دلیلی امکان استفاده از سرویس TD-LTE مبین‌نت را ندارید هم می‌توانید از این امکان استفاده کنید. برای دریافت این خدمات فقط کافی است که درخواست خود را در صفحه صدای مشتری ثبت کنید تا طی تماس با شما و پس از بررسی موارد لازم، مودم را به مبین‌نت برگردانده و وجه پرداختی خود در زمان خرید را دریافت کنید. البته برای عودت مودم به نکاتی باید توجه کرد که از آن‌ها می‌توان به سالم بودن مودم، سالم بودن جعبه مودم، وجود برگه چک ضمانت، و تطابق مالکیت مودم با فرد درخواست‌دهنده اشاره کرد.

برای عودت مودم خود، شما مشترکین گرامی می‌توانید درخواست خود را از طریق راه‌های گوناگونی ثبت کنید. تکمیل فرم صدای مشتری در وب‌سایت یا صفحه مشترکین یا اپلیکیشن مبین‌نت بهترین راه برای ثبت درخواست عودت مودم است. این موضوع را به خاطر داشته باشید که اگر در استفاده از سرویس خود مشکلاتی مانند افت سرعت دارید می‌توانید با تماس با ۱۵۷۵ یا ارسال پیام در چت آنلاین وب‌سایت راهنمایی‌های لازم را در خصوص بهبود کیفیت سرعت خود از کارشناسان ما دریافت کنید. پیشنهاد می‌کنیم پیش از تماس حتما عوامل موثر در بهبود و افزایش سرعت اینترنت TD-LTE مبین‌نت را بخوانید.

در ادامه هریک از این راه‌ها را مرور خواهیم کرد:

۱- تکمیل فرم صدای مشتری: شما مشترکین گرامی می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت یا حساب کاربری یا اپلیکیشن مبین‌نت، از منوی «پشتیبانی»، وارد صفحه «صدای مشتری»‌ یا «ثبت تیکت» شوید و درخواست خود را ثبت کنید. در این بخش پس از تکمیل فرم و ثبت اطلاعاتی نظیر شناسه اشتراک، باید عنوان درخواست را «عودت مودم امانی TD-LTE» انتخاب کنید. تیم پشتیبانی مبین‌نت با بررسی اطلاعات ثبت شده طی تماس با شما درخواست را پیگیری کرده و توضیحات لازم را جهت عودت مودم ارائه خواهد کرد.

۲- ارسال پیام در چت آنلاین یا تماس با ۱۵۷۵: شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت مبین‌نت، از امکان گفتگوی آنلاین با کارشناسان استفاده کنید. در این بخش پس از ورود اطلاعات خود، کارشناسان پشتیبانی مبین‌نت به‌صورت آنلاین درخواست شما را تا دریافت نتیجه پیگیری خواهند کرد. همچنین می‌توانید در ۷ روز هفته و طی ۲۴ ساعت شبانه‌روز با شماره ۱۵۷۵ تماس گرفته و درخواست‌های خود را با تیم پشتیبانی مطرح کنید.

در این صورت شما پس از عودت مودم امانی، همان مبلغی را که روی چک ضمانت بازگشت وجه مودم ثبت شده است، از مبین‌نت دریافت خواهید کرد. بنابراین به‌خاطر داشته باشید در هنگام مراجعه کارشناس نصب و دریافت مودم، چک ضمانت بازگشت وجه را بررسی کرده و آن را نزد خود نگهداری کنید.


تمامی حقوق اين وب ‌سايت متعلق به فروشگاه گيگا کامپيوتر است © 2024 Gigapc.ir All Rights Reserved